Nové covery tohoto týdne - březen (1)

Pátrání po nových coverech je naprosto úžasná relaxační činnost, ta radost když najdete nějaký nádherný kousek, který vás osloví je nepopsatelná. Proto je možné že tahle pravidelně nepravidelná rubrika se stane méně sporadickou. První březnový týden bylo novinek opravdu hodně (několik z nich je, abych se přiznala, ještě z února, ale natolik mě zaujaly, že jsem je musela zmínit) i když ne všechny byly přímo oslnivé. Ale posuďte sami.

A coverům se ještě chvíli věnovat budu, někdy na příště chystám malou speciálku na téma jejich originality :)


~Vezmu to od těch známějších autorů:
 

 The Pledge by Kimberly Derting
Beautiful Chaos (Caster Chronicles #3) by Kami Garcia and Margater Stohl
After Obsession by Carrie Jones
  
~Přes ty méně známé


Misfit by Jon Skovron
Shut Out by Kody Keplinger
Frost by Marianna Baer
The Near Witch by Victoria Schwab
 



Wherever You Go by Heather Davis
Cold Kiss by Amy Garvey
Witch Song by Amber Argyle
Ordinary Beauty by Laura Wiess



Deadly Cool The Name of the Star (Shades of London, #1) Still Waters The Beginning of After

Deadly Cool by Gemma Halliday
Still Waters by Emma Carlson Berne
The Beginning of After by Jennifer Castle

~Až po kolektivy autorů:


Enthralled - Paranormal Diversions by  Melissa Marr, Kelley Armstrong , Rachel Vincent , Claudia Gray, Carrie Ryan , Rachel Caine, Kami Garcia , Margaret Stohl , Ally Condie, Kimberly Derting a další...
Wicked Pretty Things by Lesley Livingston, Karen Mahoney, Brenna Yovanoff, Sophie Jordan, Lisa Mantchev, Rachel Caine a další

~Mě zaujalo především Deadly Cool, Frost, nebo taky Still Waters, o The Pledge a After Obsession ani nemluvě. A které učarovaly vám?~

7 komentářů:

Syki řekl(a)...

Mně se nejvíc líbí The Pledge, Shut Out, Deadly Cool a Still Waters :D

Nejpovednější se mi zdá Shut Out, protože naprosto vypovídá o obsahu knihy a celé je to hodně vtipné. Kody sice psala, že nemusí jít o poslední verzi coveru, ale i tak je úžasný a já se na knihu těším.

A je docela sranda, že někdy poznám tvůrce obálky. Cris Ortega dělá krásné obrázky a a plno z nich je na obálkách knih - teď je na Witch Song.

Seesen řekl(a)...

Mně to Witch song přijde hrozně povědomé! Nemá ten Ortega jak říkáš, účet na deviantartu? Někde jsem to viděla, jen nevím kde. Což mi připomíná jednu obálku, na kterou jsem zapomněla, kteru stopro znám z DA

Syki řekl(a)...

Cris je ženská :D Španělka :D A ano, má účet na DA. Je úžasná, její obrázky miluju. A zrovna teď jsem dvě její knihy objevila na BD! Takže jakmile budou prašule, objednávám :D

http://www.crisortega.com

Seesen řekl(a)...

No kdo to má z toho poznat O:) Vidíš to, mám JEJÍ :) obrázky mezi fav a ani o tom nevím :D Ale je to nádhera

Syki řekl(a)...

Však jasné :D To jde těžko poznat. Já se učila španělsky, tak mi to nepřijde :D

Cris je vážně úžasná. Její obrázky jsou prostě... krásné :) A zrovna ty nejposlednější jsou úplně nejkrásnější - je čím dál tím lepší. Ve svém počítači mám jejich výtvorů plno...

Anonymní řekl(a)...

Ta blondýna na obálce The Pledge mi hrozně připomíná herečku Maggie grace :D Jinak máš moc pěkný blog :) budu sem chodit častěji :)

Seesen řekl(a)...

Kath: To by mě nenapadlo, ale ta podoba tady je, docela klidně by to ona být mohla :)
Jsem ráda, že se ti tu líbí :)

Copyright © 2009 - Imaginary Whispers - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template