Padlo mi do oka… First Comes Love


First Comes LoveGray je, stejně jako jeho jméno, temný a bouřlivý. Dylan, dívka, která vždycky pátrá po tom, co přijde jako další, jakoby neschopná se usadit, je jeho přesným opakem: je plná světla a života. Navenek se zdá, že se k sobě moc nehodí. Ale vzhled může být zavádějící a krom toho, protiklady se přitahují

To, co začíná jako přátelství, se přemění v zalíbení, respekt a láskyplnost, až nakonec tyhle dvě osamělé duše zjistí, že se do sebe zamilovaly.

Ale zůstat zamilovaný, není tak snadné jako se zamilovat. Jestli Dylan a Gray budou chtít, aby jejich láska vydržela, budou na ní muset pracovat. A naučit se, že láska někdy znamená, že musíte říct, že je vám to líto.

- oficiální anotace (GR)

Proč mi padlo do oka právě First Comes Love? Knihy s láskou v názvu nevyhledávám. Cover ani synopse nejsou nijak zvlášť eye-catching… Ale já doufám, že v jednoduchosti je krása, a zárukou té krásy by měla být autorka Katie Kacvinsky, která si mě získala už svým úžasně milým a upřímným debutem v Awaken. Moc se těším, jak pojme čistokrevou contemporary romance, když jen samotná romance v jejím dystopickém románu mě chytila za srdce.

First Coes Love by mělo vyjít 8. května a co stojí za zmínku, je určitě fakt, že kniha bude úzce spjatá s hudbou; budou k ní existovat celkem tři playlisty, z nichž první bude Katie postupně publikovat na svém webu a ty zbylé budou obsaženy v samotné knize.

„Začnu publikovat playlist který jsem sestavila, aby mi pomohl při psaní hlavní postavy knihy – Graye. Myslím, že je to něco, co by chtěl, abych udělala, kdyby byl skutečnou osobou.“

"Tahle kniha hodně staví na hudbě (což vám, až si ji přečtete, bude hned jasné). Každý měsíc budu publikovat dvě písně, a to až do května, kdy kniha oficiálně vyjde. Tyhle skladby byly inspirací pro scény, atmosféru i děj."

- Katie Kacvinsky
č. 1: The White Buffalo: My Lie

č. 2: 

č. 3: 
http://img718.imageshack.us/img718/3100/signatureseesen1.png

0 komentářů:

Copyright © 2009 - Imaginary Whispers - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template