Padlo mi do oka... A Need So Beautiful

A Need So BeautifulJejí nejlepší kamarádka si myslí, že Charlotte je vědma. Její přítel si myslí, že ho podvádí. Ale Charlotte ví, co za tím vším stojí: je jedna ze Zapomenutých, něco jako anděl na zemi, který cítí Potřebu – mocná a nekontrolovatelná síla ji nutí k tomu, aby někomu pomohla, většinou někomu cizímu.

Ale Charlotte tuhle zodpovědnost nikdy nechtěla. Chce jenom pomoct své kamarádce, jejíž život se vymkl kontrole. Chce navždycky spočinout v náručí svého přítele. Ale jak se její Potřeba stává silnější, na Charlotte si to začíná vybírat svou daň. A to kým byla, je a čím se stane – to jaký odkaz tady po sobě na zemi zanechá – to vše je v ohrožení a může to navždycky zmizet.

Charlotte si bude muset vybrat: měla by se oddat svému údělu Zapomenuté, osudu, který pro ni navždy bude znamenat odloučení od všech, které miluje? Nebo bude ochotna proti svému osudu bojovat – ať to bude mít jakékoli následky?

http://img94.imageshack.us/img94/8638/dividert.jpg

Autor: Suzanne Young
Vychází: 21. června 2011

A Need So Beautiful slibuje napínavou romanci s paranormálními prvky, tak snad to nebude jen další tuctovka, která se snaží svézt na vlně tohoto poslední dobou tak oblíbeného žánru. Pevně věřím, že tomu tak nebude a že chvála, kterou na ni pějí spisovatelky jako Carrie Ryan (Les rukou a zubů) nebo Kimberly Derting (The Body Finder), je zasloužená.

A Need So Beautiful je stejnou měrou napínavý,
záhadný a vzrušující thriller a zároveň úchvatný love story.
- Kimberly Derting

Nádherný, dráždivý a poutavý příběh o lásce a obětování se.
- Carrie Ryan


Bylo mi šest let, když jsem poprvé ucítila tu Potřebu
To nepřekonatelné nutkání někomu pomoci – většinou někomu cizímu
Ale po letech se ta Potřeba začala objevovat častěji
Jednou za měsíc, jednou za týden, jednou denně

A pak jsem se začala měnit
Snažila jsem se tu proměnu skrýt před mou rodinou
Před mými přáteli, před mým přítelem
Ale musím se rozhodnout
Zatímco mě začínají pokoušet stíny
A každý koho znám, začíná zapomínat, kdo jsem
Začínám si uvědomovat, že žádné „já“ vlastně neexistuje

0 komentářů:

Copyright © 2009 - Imaginary Whispers - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template